Kuyruk Sokumu Ağrısı ve Tedavisi

Kuyruk sokumu ağrısı birçok faktörden kaynaklanabilir. Ama en önemli sebebi pelvik taban kaslarındaki sıkışmalar ve gerilim ve yapışıklıklardan kaynaklanır. Bu tarz vakalarda hasta otururken ağrı yaşar ileri düzey bir sıkışma varsa yürüme bile etkilenebilir. Kuyruk sokumu ağrıları uzman pelvik taban Terapistleri tarafından tedavisi yapılır. Kalça çevresi kas grupları 2 şekilde ifade edilebilir.

1. External Kas grubu

Kalçayı dıştan saran ve çevreleyen kas grupları

1. İnternal Kas Grubu

Kalçayı iç yüzeyden kuşatan üstüne oturduğumuz bölgeyi derinden çevreleyen kas grubu

İşte temel sorun internal iç grup kasların sıkışıp kuyruk sokumu ağrısı ve tetikleyen bel ağrısı bu kas grubunun etkilenmesi ile ortaya çıkar. Kabızlık, yanlış tuvalet alışkanlığı, travma düşme kuyruk sokumu ağrılarına sebeplerindendir. Ayrıca aşırı acı tüketimi kabızlığa oda kuyruk sokumu ağrısına sebep olabilir.

KUYRUK SOKUMU TEDAVİSİ

Kuyruk sokumu tedavisi uzman fizyoterapist pelvik taban terapisi ile internal pelvik taban kas gruplarına el ile uygulanan bir tedavi yaklaşımıdır. Bu uygulama çok etkili kısa surede etki etmektedir. Hiçbir ilaç ve araç kullanmadan sadece manuel terapi ile kuyruk sokumu ağrılarından kurtulabilirsiniz. Alanında uzman fizyoterapistlere danışarak ve kuyruk sokumu ağrıları için pelvik taban terapisi ile sağlığınıza kavuşabilirsiniz. Bu yaklaşım ileri derece fizik tedavi ve rehabilitasyon yöntemidir. Kuyruk Sokumu çok hassas bir bölgedir. O yüzden kuyruk sokumu restosaryonunu uzman fizyoterapist tarafından uygulanmaktadır. En kısa zamanda bu konuyla ilgili danışmanlık alabilrsiniz.