Baş Ağrısı ve Migren Tedavisi

Baş ağrısı birçok farklı sebebi olan karmaşık mekanizması olan vücutta en sık karşılaşılan ağrılardandır. Baş ağrısı tipleri kişiden kişiye zamana mevsime ruh haline göre değişkenlik gösterebilir. Baş ağrısının en sık görülen tipi migrendir. Başın bir yarısını içine alan ense ile başlayıp başın bir tarafına kaşa göze yayılan tarzda görülür. En önemli sebebi kas sistemindeki sıkışıklıktır. Yapılan son araştırmalar boyun ve omuz arası uzanan Trapez kasının sıkışmasından kaynaklandığını göstermektedir. Kulak çınlaması baş dönmesi kulakta basınç hissi halsizlik bulantı kusma bu tarz vakalarda şikayetlerle beraber görülebilir.

Migren yapılan son araştırmalar neticesinde vücuttaki kas iskelet sistemi problemlerinin bir sonucudur. Özellikle omuz ve boyun bölgesi kas yapılarındaki sıkışıklar baş ağrısı olarak klinikte görülmektedir. Gece diş sıkma diş gıcırdatmada hem baş ağrısı hem de çene ağrısı yapabilir. Netice olarak fizyoterapiste danışmak gerekir. Detaylı kas iskelet analiz baş ağrısı baş ağrısı tipleri ve migren ilişkilerini ortaya çıkarmaktadır. Migren ile pozisyonel vertigo yani baş ağrısı ilişkilidir. Bu yüzden beraber değerlendirilmelidir.

Migren ve Baş Ağrısı Tedavisi

Migren Tedavisi doğal bir yöntem olan manuel terapi ve kuru iğneleme tekniği ile etkili bir şekilde yapılabilir. Migren ve Baş ağrısı tedavisini uzman fizyoterapistler yapmaktadır. Elle manuel terapi ve fizyoterapi iğneleri ile kaslardaki tetik noktalar giderilerek ortaya çıkan baş ağrısı ve migren arasındaki bağlantı kesilerek Migren ve baş ağrısı tedavisi uzman fizyoterapistlerce uygulanır. Tedavi sonrası koruyucu egzersiz ve stres kontrolü önemlidir. Migren, baş ağrısı tipleri, kulak çınlaması, baş dönmesi gibi sorunlar yaşıyorsanız uzman fizyoterapiste danışın. İleri derece fizyoterapi yöntemleriyle migren baş ağrısı kulak çınlaması baş dönmesi tedavi edilebilir.